Умови проведення
ІІ (обласного) етапу Гри «Сокіл» («Джура»)
у дистанційній формі для молодшої та середньої вікової групи
І. Керівництво проведенням ІІ підсумкового етапу гри
Керівництво ІІ (обласним) підсумковим етапом гри здійснює комунальний заклад «Центр туристсько-краєзнавчої творчості учнівської молоді» Херсонської обласної ради (далі – Центр).
До проведення заходу залучаються громадські організації, діяльність яких спрямована на національно-патріотичне виховання дітей та молоді, інші зацікавлені установи та організації (за згодою).
ІІ. Час та місце проведення
2.1. ІІ (обласний) підсумковий етап гри проводиться із використанням дистанційних технологій та заочної участі:
-
З 13 по 17 травня для Молодшої вікової групи;
-
З 20 по 25 травня для Середньої вікової групи.
2.2. Для повноцінної дистанційної участі у ІІ (обласному) підсумковому етапі гри кожен учасник повинен мати доступ до персонального комп’ютера (ноутбука) із хорошим, стабільним інтернет зв’язком та уміти користуватись Zoom–застосунком.
2.3.Інформування команд стосовно проходження суддівства вестиметься у менеджері Viber у окремо створеній групі змагань з 13 по 25 травня 2025 року (окремо для кожної групи) та на сайті Центру.
2.4. З інформацією про перебіг та підсумки Гри можна буде ознайомитись на сайті Центру https://tur.ks.ua та на сторінці Центру в Facebook https://www.facebook.com/tur.ks.ua
ІІІ. Учасники ІІ підсумкового етапу Гри
3.1.До участі у заході допускаються переможці та призери І (територіальних) етапів Гри – по одному рою кожної вікової групи від територіальної громади, визначені наказами місцевих органів управління освітою про підсумки І етапу Гри.
3.2. Рій складається із учасників віком:
-
6 – 10 років для Молодшої вікової групи;
-
11 – 14 років для Середньої вікової групи,
що навчаються разом у одному і тому ж закладі освіти або є членами однієї місцевої громадської організації.
3.3. Склад рою – 8 осіб. Кожен рій обирає провідника – ройового.
3.4. Рій повинен мати прапор та відзначку рою. Рій очолює керівник рою та його помічник (1 – 2 особи).
3.5. Керівник рою та його помічник призначаються наказом місцевих органів управління освітою.
3.6. На керівників рою покладається відповідальність за:
– збереження життя та здоров’я учасників гри, дотримання безпекових вимог під час повітряних тривог;
– консультування та інформування батьків учасників, про дотримання заходів безпеки під час виконання та запису окремих видів змагань і конкурсів, які передбачають заочну участь;
– інформування учасників рою про перебіг проведення ІІ підсумкового етапу;
– своєчасне підключення учасників рою до участі у тих видах, які передбачають дистанційну участь із використанням засобів інтернет зв’язку.
IV. Документація ІІ етапу гри та терміни її подання
4.1. Місцеві органи управління освітою надсилають:
– лист-підтвердження участі рою у ІІ етапі гри;
– заявку про участь (додаток 1);
– копію наказу про підсумки І етапу Гри
на електронну адресу: obl_turism@ukr.net до 10 травня 2025 року (для всіх вікових груп).
4.2. Пройти реєстрацію на участь у ІІ (обласному) етапі та подати пакет документів потрібно шляхом заповнення Google–форми до 10.00:
-
12 травня 2025 року (включно) для молодшої вікової групи (6-10 років), Google–форма за посиланням: https://forms.gle/qm8god2Vs4d8Wjti9
-
19 травня 2025 року (включно) для середньої вікової групи (11-14 років), Google–форма за посиланням: https://forms.gle/TReh1WRfBxYXor5y5
для опрацювання матеріалів мандатною комісією та винесення рішення про допуск команди до змагань.
4.3. Документи на мандатну комісію та відеоматеріали роїв-учасників розміщуються на хмарних сервісах (Google-диск, тощо), посилання на них вказується в реєстраційній Google-формі.
4.4. У мандатну комісію на реєстрацію необхідно подати такі документи:
-
Заявку на участь (додаток 1);
-
Копії учнівських квитків або довідки з місця навчання з фотографією, завірені печаткою, що перекриває фотографію на одну третину, підписані директором (керівником) закладу освіти за 2024/2025 навчальний рік;
-
Відео матеріали учасників рою із видів: «Ватра», «Комплексно-спортивне багатоборство», «Рятівник» у окремих тематичних папках.
-
Кожний відеоролик містить назву (підписаний) за таким алгоритмом:
-
Прізвище, ім’я;
-
виконана вправа (накладена пов’язка).
-
назва рою;
Приклад: «Підпільний Кіндрат_вправа Планка_рій Сіроманці»
Усі скан-копії документів (наказ, заявка тощо) можуть додаватися у таких форматах: PDF, JPEG, PNG.
Обробка персональних даних здійснюється відповідно до законодавства про захист персональних даних.
V. Програма Гри
5.1. До програми Гри включені такі види змагань та конкурсів:
– Конкурс «Ватра»;
– Конкурс «Відун»;
– Змагання «Комплексно-спортивне багатоборство»;
– Змагання із домедичної допомоги «Рятівник»;
– Конкурс «Чумацький шлях» – лише для середньої вікової групи;
5.2. У кожен окремий день проводиться суддівство і підбиваються підсумки з виду до кінця дня (18:30 годин. за київським часом)